تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
2

لیگ یک فوتبال منتظر تیم‌های نفتی!

  • کد خبر : 15815
  • 14 فروردین 1402 - 21:02
لیگ یک فوتبال منتظر تیم‌های نفتی!
۳ بازی آینده نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان می‌تواند تکلیف بقای این دو تیم را در لیگ برتر فوتبال مشخص کند.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از ایسنا، هفته بیست و چهارم لیگ برتر باز هم با شکست دو تیم قعرنشین یعنی نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان همراه بود. مسجدسلیمانی‌ها در خانه تحقیر شدند و با نتیجه ۵ بر یک به تراکتور باختند. این اولین دیدار نفت مسجدسلیمان بعد از بازگشت ابراهیم اشکش روی نیمکت این تیم بود. با این شکست، نفت مسجدسلیمان با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل ۳۸- قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی ماند.

شاگردان اشکش در این فصل و تا هفته بیست و چهارم، ۵۴ گل دریافت کرده‌اند و که میانگین عجیب ۲.۲۵ گل در هفته را به ثبت رسانده‌اند و آمار رد و بدل شدن گل در بازی‌های این فصل را بالا برده‌اند! فاصله این تیم تا تیم چهاردهم لیگ برتر یعنی مس کرمان ۷ امتیاز است. نفت باید در ۳ بازی آینده خود پیروز شود و مس کرمان شکست بخورد تا تازه بتواند برای بقا در ۳ هفته پایانی بجنگد.

زردهای مسجدسلیمانی در ۳ هفته آینده باید برابر مس رفسنجان، ذوب‌آهن و فولاد به میدان بروند. آن‌ها در بازی رفت در خانه برابر مس رفسنجان به تساوی بدون گل رسیدند، در نقش جهان با نتیجه ۵ بر یک برابر ذوب‌آهن شکست خوردند و در خانه با نتیجه ۴ بر یک برابر فولاد شکست سنگینی را متحمل شدند. نتایج بازی‌های رفت نفت مقابل این ۳ تیم نشان می‌دهد که آن‌ها ۲ بازی سخت خارج از خانه دارند تا بتوانند به منطقه بقا نزدیک شوند.

دیگر تیم پایین جدولی یعنی صنعت نفت هم وضعیت مشابهی مانند نفت مسجدسلیمان دارند؛ تنها تفاوت آن‌ها این است که «برزیل لیگ برتر» تفاضل گل بهتری نسبت به همسایه خود در قعر جدول دارند. صنعت نفت با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل ۲۰- در رده پانزدهم است و در ۳ بازی آینده خود باید برابر مس کرمان، پیکان و نساجی قرار بگیرد.

آن‌ها در بازی رفت در کرمان با ۲ گل مغلوب مس شدند، در خانه برابر پیکان با نتیجه یک بر یک متوقف شدند و در قائمشهر نساجی را با دو گل شکست دادند. شاگردان ویسی اگر بتوانند انتقام شکست بازی رفت را از مس بگیرند و برابر پیکان و نساجی هم نتایج مشابه دور رفت را به دست بیاورند، به بقا در لیگ برتر امیدوار خواهند شد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=15815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.