تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
3

تعهد نفت مسجد سلیمان به سازمان لیگ:تا یک هفته بدهی ۱۰ میلیاردی را صاف می‌کنیم

  • کد خبر : 18266
  • 11 شهریور 1402 - 22:06
تعهد نفت مسجد سلیمان به سازمان لیگ:تا یک هفته بدهی ۱۰ میلیاردی را صاف می‌کنیم
در آستانه شروع بازی های لیگ دسته یک فوتبال کشور،سازمان لیگ فوتبال از باشگاه نفت مسجد سلیمان تعهد گرفت که بدهی‌هایش را تا یک هفته کاری آینده تسویه کند.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از ایسنا، نفت مسجد سلیمان تا یک ساعت مانده به شروع دیدار خانگی با فجر سپاسی در هفته نخست لیگ دسته یک به دلیل پرونده‌های متعدد در کمیته وضعیت که رقم آن به ۱۰ میلیارد تومان می‌رسد، نتوانسته بود کارت بازی بازیکنانش را از سازمان لیگ فوتبال تحویل بگیرد تا این دیدار در آستانه لغو شدن قرار بگیرد.

در صورتی که دیدار نفت – فجر لغو می‌شد، پرونده این بازی به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شد تا درباره آن تصمیم‌گیری شود با این حال با تعهدی که باشگاه نفت مسجد سلیمان به سازمان لیگ فوتبال داد، کمیته نقل و انتقالات کارت بازی تنها ۱۴ بازیکن به همراه کادر فنی و پزشکی این تیم را صادر کرد تا مشکل آن‌ها فقط برای بازی با فجر سپاسی رفع شود.

باشگاه نفت مسجد سلیمان براساس تعهدی که به سازمان لیگ فوتبال داده، موظف است تا دیدار هفته دوم بدهی ۱۰ میلیاردی‌اش را تسویه حساب کند در غیر این صورت کارت‌های بازی این تیم برای بازی هفته دوم مقابل شهرداری آستارا صادر نخواهد شد تا دوباره به دردسر بیفتند.

نفت مسجد سلیمان در هفته دوم لیگ دسته یک، یکشنبه ۱۹ شهریور به مصاف شهرداری آستارا می‌رود و تا آن بازی یک هفته کاری فرصت دارد تا بدهی‌هایش را پرداخت کند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=18266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.