تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
3

ادامه سریال ناکامی های نفت مسجدسلیمان با تساوی خانگی؛ هواداران خواستار کناره گیری سرمربی تیم شدند

  • کد خبر : 18864
  • 22 مهر 1402 - 20:25
ادامه سریال ناکامی های نفت مسجدسلیمان با تساوی خانگی؛ هواداران خواستار کناره گیری سرمربی تیم شدند
هفته هفتم مسابقات لیگ دسته یک آزادگان در روز نخست با برگزاری 6 رقابت برگزار شد و طی آن تیم نفت مسجدسلیمان در خانه میزبان استقلال آبی پوشان ملاثانی بود و در یک بازی پرگل شاهد رضایت 2 تیم به تساوی 2 بر2 بودیم.

شاگردان ابراهیم اشکش پس از ۲ برد،۲تساوی و ۲ باخت امروز در حالی به مصاف تیم سابق سرمربی شان رفتند که تیم نفت برای ترمیم جایگاه خود در جدول رده بندی و رسیدن به رده های بالایی به شدت به کسب ۳ امتیاز این بازی نیاز داشت و از طرفی چون ابراهیم اشکش سرمربی کنونی تیم نفت هدایت تیم آبی پوشان را تا قبل از پیوستن به نفت بر عهده داشت، یک دیدار حیثیتی و با اهمیت برای وی بشمار می آمد.

تیم نفت مسجدسلیمان با کسب این تساوی با ۹ امتیاز در رده نهم جدول و پایین تر از رقبای سازمانی خود، نفت گچساران و نفت پارس جنوبی قرار گرفت.

از سوی دیگر،هواداران متعصب تیم نفت از روزهای قبل و در گروه های هواداری این تیم اعلام کرده بودند که برای رسیدن به هدفشان که راهیابی مجدد به لیگ برتر و حضور در جمع بزرگان فوتبال این سرزمین است فقط و فقط به پیروزی در سایر رقابت ها فکر می کنند و از طرفی چون سرمربی کنونی در ۶ هفته گذشته با ارایه فوتبال به دور از تصور هواداران و استفاده از تاکتیک های نامناسب نتوانسته است نتایج مطلوب را کسب نمایدبنابراین خواستار کناره گیری خودخواسته یا عزل وی از سوی مقامات و تصمیم گیرندگان باشگاه هستند .

 هواداران تیم نفت با اعلام نارضایتی از کسب نتایج ضعیف در هفته های گذشته و کسب جایگاه نامناسب در جدول رده بندی، در حین بازی بارها و بارها با شعارهای متعدد و مکرر خواستار کناره گیری ابراهیم اشکش از مقام سرمربی گری تیم نفت یا عزل وی توسط مدیران باشگاه شدند .

 

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=18864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.