تاریخ : سه شنبه, ۲۹ خرداد , ۱۴۰۳ 12 ذو الحجة 1445 Tuesday, 18 June , 2024
0

فوری؛ فرهاد مجیدی و مهدی قایدی به استقلال برمی گردند

  • کد خبر : 22392
  • 25 خرداد 1403 - 18:25
فوری؛ فرهاد مجیدی و مهدی قایدی به استقلال برمی گردند
ظرف روزهای گذشته انتشار استوری‌های فرهاد مجیدی ذهن طرفداران این تیم را به سمت بازگشت احتمالی او به استقلال سوق داده است.

به  گزارش حاشیه خبر، فرهاد مجیدی سرمربی دو فصل پیش استقلال (لیگ بیست‌ویکم) که توانست با این تیم عنوان قهرمانی لیگ برتر را پس از حدود ۹ سال برای این تیم و هوادارانش به ارمغان بیاورد این روزها در هیچ تیمی فعالیت نمی‌کند.

استوری‌های مشکوک
سرمربی پیشین استقلال ظرف روزهای گذشته با انتشار تصاویری از روزهای سرمربی‌گری‌اش در سال‌های اخیر این ذهنیت را برای طرفداران استقلال به وجود آورده که شاید جزو گزینه‌های نشستن روی نیمکت استقلال در فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر باشد.

رفاقت با عضو هلدینگ

اخبار رسیده از باشگاه استقلال حکایت از آشنایی یکی از مسئولان عالی‌رتبه هلدینگ خلیج فارس با فرهاد مجیدی دارد و به همین واسطه موضوع بازگشت فرهاد مجیدی نیز تا حدی جدی‌تر از سوی طرفداران استقلال دنبال شده است.

علاقه قایدی به کار با فرهاد مجیدی

از سوی دیگر عنوان می‌شود مهدی قایدی که قرارداد قرضی‌اش با باشگاه اتحاد کلبا در تاریخ نهم تیرماه به پایان می‌رسد نیز به رغم داشتن پیشنهادات خوب از تیم‌های اماراتی، به مجیدی اعلام آمادگی کرده که در صورت بازگشت به استقلال و برآورده شدن خواسته‌های مالی‌اش تمایل دارد در تهران و برای تیم محبوبش به میدان برود. ظاهرا باشگاه شباب الاهلی که قایدی با این تیم تا نهم تیر سال ۱۴۰۵ قرارداد دارد مشکلی برای انتقال دوباره قرضی‌اش به تیم‌های دیگر ندارد.

البته این موضوع مستلزم برطرف شدن مشکلات حقوقی قایدی در ارتباط با ورود به خاک ایران است. موضوعاتی که شخصی بوده و ظاهرا وکیل او در حال رتق و فتق آن‌هاست.

دستمزد بالای قایدی

شنیده‌ها حاکی از آن است که هلدینگ مالک استقلال بابت پرداخت دستمزد بالا به قایدی مشکل چندانی ندارد آن‌چنان که در آخرین فصل حضور این بازیکن در استقلال نیز قرارداد او با باشگاه استقلال به صورت ارزی و رقمش ۲۵۰هزار یورو بسته شده بود.

همه منتظر رأی مجمع

آخرین اخبار در ارتباط با وضعیت سرمربی‌گری تیم استقلال نیز حاکی از آن است که فعلا اعضای مجمع باشگاه بحث انتخاب مدیرعامل و سرمربی را به مدت دو هفته دیگر به تعویق انداخته و ظاهرا قرار است اتفاقاتی در این باره رخ بدهد. این‌که آیا نکونام (که با استقلال دو فصل هم قرارداد دارد) در همین سمت باقی می‌ماند یا یک مربی دیگر جای او روی نیمکت این تیم می‌نشیند ظرف روزهای آینده به طور رسمی و قطعی اعلام خواهد شد.

نگاه دوگانه پیشکسوتان

در روزهای اخیر و با مروری بر اظهار نظر کارشناسان استقلالی مشخص می‌شود رویکرد دوگانه‌ای در ارتباط با ادامه همکاری باشگاه با جواد نکونام به وجود آمده است. برخی بر این موضوع اصرار دارند که نکونام قادر به قهرمان کردن استقلال نیست و برخی معتقدند باید باز هم به او فرصت داد.

ناگفته نماند فرهاد مجیدی در فصل بیست‌ویکم لیگ برتر همراه با استقلال و با کمک‌مربی‌گری گابریله پین، دستیار ایتالیایی‌اش، توانست استقلال را بدون شکست و سه هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر به عنوان قهرمانی برساند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=22392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.