3

نیکوکار دزفولی یک دستگاه دیالیز به بیمارستان این شهرستان اهدا کرد

  • کد خبر : 2522
  • 12 تیر 1400 - 15:03
نیکوکار دزفولی یک دستگاه دیالیز به بیمارستان این شهرستان اهدا کرد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: نیکوکار دزفولی یک دستگاه دیالیز به ارزش ۲ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال به بخش دیالیز بیمارستان بزرگ دزفول اهدا کرد.

عبدالکریم فیروز زاده با اعلام این خبر اعلام کرد: یک خانواده دزفولی که از خیرین حوزه سلامت هستند با اهدای یک دستگاه دیالیز به بیمارستان بزرگ دزفول نام خود را در جمع خیرین سلامت جاودانه کردند.

وی افزود: حوزه سلامت یکی از شاخصه‌های اصلی امر توسعه در کشور محسوب می‌شود و خیرین سلامت نقش تأثیرگذار و مهمی در تأمین و ارتقای سطح سلامت در جامعه دارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از این خانواده و سایر خیرین حوزه سلامت این شهرستان بابت حمایت‌های مالی و معنوی خود در زمان‌های حساس و بحرانی که همواره همراهی دلسوز و پشتیبانی مطمئن برای دانشگاه علوم پزشکی دزفول بوده‌اند، قدردانی کرد.

ارائه خدمات پرستاری به ۲ هزار بیمار کرونایی 

فیروز زاده در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص درمان بیماران کرونایی گفت: از شیوع بیماری کرونا تا پایان سال ۹۹، حدود ۲ هزار بیمار مبتلا به کووید ۱۹ توسط مراکز خدمات مراقبت و مشاوره پرستاری در منزل دزفول، خدمت درمانی دریافت کردند.

وی افزود: ۶ مرکز مشاوره و خدمات پرستاری درمنزل در شهرستان دزفول فعال است که در جهت کاهش مراجعات بیمارستانی و همچنین استفاده از ظرفیت این مراکز برای مراقبت‌های بیماران کرونایی و جبران کمبود نیرو در بیمارستان‌ها حائز اهمیت هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: همه پرسنل این مراکز در برابر کرونا واکسینه شده‌اند تا با اطمینان کامل برای ارائه خدمات درمانی به بیماران به ویژه بیماران کرونایی به منازل آنان مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=2522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.