7
در بحران كم آبي ؛

شرکت نفت مسجدسلیمان فریاد رس روستاییان تشنه مسجدسلیمان شد

  • کد خبر : 2772
  • 02 مرداد 1400 - 11:40
شرکت نفت مسجدسلیمان فریاد رس روستاییان تشنه مسجدسلیمان شد
شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان با اعزام تانكرهاي آب رسان به روستاهاي مختلف شهرستان مسجدسليمان ، كام تشنه ي روستاييان را سيراب كرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان رییس اداره ترابری این شرکت با بیان اینکه تاکنون به ۱۷ روستای این شهرستان به طور مدون و برنامه ریزی شده آبرسانی صورت می گیرد اظهار داشت : با توجه به بحران خشکسالی و کمبود آب شرب تاکنون ۵۴ سرویس آبرسانی توسط این اداره صورت گرفته است .
عبدالعظیم احمد فخرالدین افزود : این اقدام در چارچوب عمل به مسئولیت های اجتماعی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و کاهش آلام و مشکلات مجاورین تأسیسات صنعت نفت ، حسب درخواست اداره آب و فاضلاب و دستور مساعد مدیرعامل محترم این شرکت صورت گرفته است .
وی با بیان اینکه تاکنون ۸۶۴۰۰۰ لیتر آبرسانی به ۱۷ روستای واقع در حوزه ی جغرافیایی شهرستان مسجدسلیمان انجام شده است ادامه داد : این اقدام از اواخر خرداد ماه آغاز گردیده و تا زمانی که مشکلات روستاییان عزیز حل نشود ادامه خواهد داشت .
روستاهای تمبی چم فراخ – امیرآباد سرگچ – شکر آب – جی جی – شهولی – مورچگان – گلی خون – چشمه علی کایدان – کالوسه – قلعه مدرسه – گچ خلج – راکه – ۱۶ میل بتوند – محمد آباد تمبی – منصور آباد دشت چارپاره – یکمهه – دومده روستاهایی می باشند که بدلیل مشکلات کم آبی توسط تانکرهای آب رسان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان عملیات تأمین آب شرب اهالی آنها صورت گرفته است .

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=2772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.