8

برگزاری مراسم کلنگ زنی ساخت خانه بهداشت روستای حنیطیه توسط شرکت نفت و گاز کارون

  • کد خبر : 2899
  • 10 مرداد 1400 - 10:01
برگزاری مراسم کلنگ زنی ساخت خانه بهداشت روستای حنیطیه توسط شرکت نفت و گاز کارون
مراسم كلنگ زنی ساخت یك باب خانه بهداشت در روستای حنیطیه شهرستان کارون از سوی شركت بهره‌برداری نفت و گاز كارون انجام گردید.

 به گزارش روابط عمومی، آیین کنگ زنی احداث خانه بهداشت روستای حنیطیه روز چهارشنبه ۶ مرداد و در آستانه عید غدیر خم ، با حضور نمایندگانی از فرمانداری شهرستان کارون ، دانشگاه علوم پزشکی اهواز و شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون و همچنین اهالی شریف روستا برگزار شد.

مهندس عساکره معاون فرماندار شهرستان کارون در این مراسم ضمن تقدیر از اهتمام شرکت نفت و گاز کارون و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در عمل به مسئولیت های اجتماعی خود در قبال جوامع شهری و روستایی ، خواستار استمرار اجرای برنامه های مشارکتی بین دستگاه های مختلف در راستای رفع نیازهای جامعه گردید.

دکتر جهانگیری مدیر مشارکت های مردمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز ، ضمن تشکر از حاج صالح ناصری، واقف زمین خانه بهداشت روستای حنیطیه ، ابراز امیدواری کرد که این خانه بهداشت پس از احداث و راه اندازی ، پایگاهی برای رسیدگی به امر سلامت ساکنین و روستاهای مجاور گردد.

بر اساس این گزارش، بدنبال بازدید نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و مدیریت های شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب وشرکت بهره برداری نفت گازکارون از روستاهای مجاور تاسیسات نفت و گاز و درخواست اهالی و فرمانداری شهرستان کارون، مقرر گردید خانه بهداشتی در روستای حنیطیه توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون احداث گردد.

احداث این خانه بهداشت طی تفاهمنامه سه جانبه ای بین فرمانداری کارون برای تامین زمین، شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با مسئولیت احداث و دانشگاه علوم پزشکی خوزستان برای تجهیز این مرکز درمانی ، مورد موافقت قرار گرفت. که زمین آن توسط یکی از اهالی روستای حنیطیه با تایید فرمانداری کارون جهت احداث خانه بهداشت اهدا گردیده است .

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و رفع محرومیت از مناطق روستایی همجوار تاسیسات خود در سال های اخیر اقدام به احداث و بهسازی ۱۰ باب مدرسه ، ساخت و مرمت بیش از ۱۰ مسجد و حسینیه ، ایجاد اشتغال برای افراد بومی ، مشارکت در جنگل کاری کانون ریزگردها ، تعمیر و بازسازی منازل خانواده های نیازمند،توزیع بسته نوشت افزار ، اهدای  چندهزار اصله نهال، ضدعفونی معابر و منازل و همچنین بهسازی معابردرمناطق محروم مجاور تاسیسات  نموده است.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=2899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.