به گزارش حاشیه خبر، در پیام محمد خسروی آمده است:
بسماللهالرحمنالرحیم
۲۷ اردیبهشتماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصت مغتنمی است برای پاسداشت تلاشهای ارزشمند و اثرگذار فعالان عرصه اطلاعرسانی و ارتباطات که با تعهد، دقت و مسئولیتپذیری، نقش مهمی در تقویت سرمایه اجتماعی و پیوند میان مردم و مدیران ایفا میکنند.
روابط عمومیها امروز تنها یک واحد اطلاعرسانی نیستند، بلکه بهعنوان اتاق فکر ارتباطی سازمانها، نقشآفرین اصلی در شفافسازی عملکردها، انعکاس مطالبات شهروندان و ایجاد گفتوگوی سازنده میان مدیریت شهری و افکار عمومی بهشمار میروند. بیتردید توسعه و پیشرفت هر جامعهای در گرو ارتباطی صادقانه، دوسویه و مبتنی بر اعتماد است؛ رسالتی که بر دوش تلاشگران این حوزه قرار دارد.
در مدیریت شهری مسجدسلیمان نیز باور داریم که اطلاعرسانی دقیق، پاسخگویی مسئولانه و تعامل مستمر با شهروندان، از ارکان اصلی حکمرانی مطلوب شهری است و در این مسیر، روابط عمومیها نقشی کلیدی و راهبردی بر عهده دارند.
اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی، بهویژه همکاران پرتلاش حوزه روابط عمومی شهرداری و سایر دستگاههای اجرایی شهرستان مسجدسلیمان، از زحمات و تلاشهای صادقانه آنان قدردانی نموده و توفیق روزافزون ایشان را در مسیر خدمترسانی شایسته به مردم شریف مسجدسلیمان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.محمد خسروی
شهردار مسجدسلیمان























