تاریخ : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵ 9 محرم 1448 Wednesday, 24 June , 2026
1

تقدیر از شهردار و مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مسجدسلیمان در جلسه کمیته حفاظت از منابع طبیعی

  • کد خبر : 34448
  • 10 می 2026 - 15:13
تقدیر از شهردار و مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مسجدسلیمان در جلسه کمیته حفاظت از منابع طبیعی
جلسه کمیته حفاظت از منابع طبیعی با حضور سرپرست فرمانداری، شهردار، اعضای کمیته و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش حاشیه خبر، جاوید شیخ سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در این نشست با تأکید بر اهمیت حفاظت از منابع طبیعی به عنوان سرمایه‌ای ملی، بر لزوم صیانت از اراضی ملی، پیشگیری از تخریب و تصرفات غیرمجاز و تقویت هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و حفاظت از این عرصه‌ها را مسئولیتی همگانی دانست.

در بخش پایانی جلسه، از ارگان‌هایی که در مهار و اطفای حریق در عرصه‌های منابع طبیعی پیش‌رو بودند تقدیر به‌عمل آمد. در همین راستا، از محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان، ابوذر اسدپور مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری و آقای حامد سلیمانی از پرسنل تلاشگر آتش‌نشانی به پاس حضور مؤثر و نقش‌آفرینی ارزشمند در کنترل آتش‌سوزی‌ها قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=34448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.