4

موکب دار اربعین برای بیمارستان رفسنجان دستگاه “ام آر آی” خرید

  • کد خبر : 3580
  • 21 شهریور 1400 - 21:46
موکب دار اربعین برای بیمارستان رفسنجان دستگاه “ام آر آی” خرید
خانواده یک خیّر رفسنجانی و از اعضای موکب خاتم الانبیاء این شهرستان در اقدامی خداپسندانه و در راستای کمک به امر بهداشت و درمان شهرستان، یک دستگاه "ام آر آی" را خریداری و آن را به بیمارستان علی ابن ابیطالب (علیه السلام) رفسنجان اهدا کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در نشست انعقاد قرارداد یکی از خیرین موکب خاتم الانبیاء رفسنجان با دانشگاه علوم پزشکی برای خرید یک دستگاه ام آر آی اظهار کرد: حدود ۱۰ ماه قبل با قراردادی که توسط بخش خصوصی منعقد شد، دستگاه ام آر آی در اختیار بیمارستان علی ابن ابیطالب قرار داده شد.

دکتر«علی اسماعیلی ندیمی» افزود: در حال حاضر طول مدت قرار داد ۱۰ ماهه با بخش خصوصی به پایان رسیده که خوشبختانه خانواده خیر مرحوم آقای احمدی متقبل شدند این دستگاه را از مالک خریداری و برای همیشه در بیمارستان قرار دهند که منافع حاصل از درآمد آن برای انجام امور بیماران نیازمند صرف می شود.

امام جمعه رفسنجان نیز در این مراسم گفت: هر ساله موکب ها برای پذیرایی و ارائه خدمات به کربلا اعزام می شدند که سال گذشته بیماری کرونا مانع از این حضور در کربلا و نجف اشرف شد.

حجت الاسلام«اصغر عسکری» افزود: سال گذشته موکب خاتم الانبیا(صلیه الله علیه و آله) رفسنجان به جای خدمات رسانی در کربلا، با جمع آوری وجوهات نقدی از خیران این موکب و مردم نوع دوست در طرحی به نام احرارالحسین، هزینه ها را صرف آزادسازی ۲۸ زندانی غیرعمد رفسنجان کرد که در این راستا ۱۰ میلیارد ریال جمع آوری و تمام زندانیان جرائم غیرعمد رفسنجان آزاد شدند.

وی بیان کرد: امسال یکی از خیران این موکب در اقدامی شایسته یک دستگاه ام آر آی به مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال خریداری و به بیمارستان علی ابن ابیطالب (علیه السلام) رفسنجان هدیه کرد که درآمد حاصل از این دستگاه نیز طبق خواسته خانواده مرحوم خیّر صرف تامین امور بیماران نیازمند و بی بضاعت خواهد شد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=3580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.