5
از سوی فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا خوزستان؛

محدودیت های جدید کرونایی در خوزستان اعلام شد

  • کد خبر : 6095
  • 13 بهمن 1400 - 20:36
محدودیت های جدید کرونایی در خوزستان اعلام شد
به مدت یک هفته کلیه فرآیندهای آموزشی در استان خوزستان (به استثنا دوره تکمیلی) غیر حضوری ارایه می‌شود.

ولی‌اله حیاتی عصر چهارشنبه در نشست قرارگاه مدیریت کرونا با اشاره محدودیت های جدید کرونایی در شهرها استان براساس رنگ‌بندی کرونا  توضیح داد:  در حال حاضر شهرهای امیدیه، دزفول، اهواز، شوشتر، آبادان و ایذه در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

وی با اشاره به محدودیت‌های در نظر گرفته شده در شهرهای قرمز و نارنجی تصریح کرد: به مدت یک هفته کلیه فرآیندهای آموزشی در همه مقاطع آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و در کلیه سطوح دانشگاه‌ها (به استثنا دوره تکمیلی) در شهرهای قرمز و نارنجی به صورت غیر حضوری ارایه می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان به هم‌استانی‌ها اکیدا توصیه کرد رعایت‌پروتکل‌های بهداشتی شامل” استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، عدم شرکت در اجتماعات ” را جدی بگیرند و نسبت به دریافت دوز سوم واکسن خود در اولین فرصت اقدام نمایند.

رستوران‌های ارایه دهنده خدمات باید حتما دو دوز واکسن خود را دریافت کرده باشند، تالارها براساس رنگ بندی کرونا و ظرفیت مشخص شده فعالیت داشته باشند.

🛑 کارکنان ادارات باید ۲ دوز واکسن خود را دریافت کرده باشند در غیر این صورت حق حضور در محل کار را ندارند و براساس تخلفات اداری با آن‌ها برخورد می‌شود.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=6095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.