عملیات نخالهبرداری و پاکسازی معابر توسط معاونت امور زیربنایی (واحد عمران) شهرداری مسجدسلیمان در مناطق شیخمندنی، ۱۷ شهریور، نفتک جنب آموزشگاه بهران، میدان دانشگاه، نفتک بعد از پل هوایی و همچنین محوطه پایانه مسافربری ولیعصر انجام شد.
به دستور محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان عملیات گسترده لایروبی و آهکپاشی در چند مسیر و نقطه مهم شهری در حال انجام شد.
عملیات اجرایی زیرسازی نوارهای حفاری در نقاط حساس و پرتردد سطح شهر توسط معاونت امور زیربنایی (واحد عمران) شهرداری مسجدسلیمان آغاز شد.
واحد عمران شهرداری مسجدسلیمان به عنوان بازوی اجرایی معاونت امور زیربنایی، عملیات گسترده ترمیم و لکهگیری معابر منطقه بی بیان را اجرا کرد.
شهردار مسجدسلیمان در پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشتماه روز ارتباطات و روابط عمومی، با تأکید بر نقش بیبدیل روابط عمومیها در ارتقای شفافیت، اعتمادسازی و همافزایی اجتماعی، این روز را به فعالان پرتلاش این عرصه تبریک گفت و آنان را بازوان توانمند مدیریت شهری در مسیر توسعه پایدار دانست.
در راستای ارتقای کیفیت عبور و مرور و بهسازی وضعیت زیرساختهای شهری، عملیات لکهگیری و ترمیم معابر منطقه نفتون توسط معاونت امور زیربنایی (واحد عمران) شهرداری مسجدسلیمان انجام شد.
جلسه کمیته حفاظت از منابع طبیعی با حضور سرپرست فرمانداری، شهردار، اعضای کمیته و نمایندگان دستگاههای اجرایی مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد.