در راستای ارتقای بهداشت شهری، ساماندهی معابر و تسهیل تردد شهروندان، عملیات گسترده پاکسازی، نخالهبرداری و در ادامه، آسفالتریزی در محدوده منطقه ۱۷ شهریور آغاز شد.
شهرداری مسجدسلیمان در راستای تحقق وعدههای توسعه شهری و ارتقای کیفیت زندگی در مناطق کهنهسال، عملیات آسفالت خیابان کلیسا در منطقه نمره چهل را به پایان رساند.
طی حکمی از سوی محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان، مراد قنبری به عنوان سرپرست واحد کشتارگاه شهرداری منصوب شد.
جمعی از ساکنان منطقه نفتک با صدور پیامی از تلاشها و پیگیریهای محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان در راستای اجرای عملیات آسفالت معبر جنب باشگاه سوارکاران تقدیر و تشکر کردند.
با صدور حکمی از سوی محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان، شاهین اسدپور به عنوان مسئول واحد فضای سبز شهرداری منصوب شد.
فرش گُل با موضوع «ایران قوی» در پارک ۱۱ هکتاری منطقه نفتک اجرا شد.
شهردار مسجدسلیمان با صدور پیامی، فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و بهار معنویت را به شهروندان این شهر تبریک گفت و بر ضرورت بهرهگیری از فرصتهای معنوی این ماه در مسیر تقویت همدلی و مسئولیتپذیری اجتماعی تأکید کرد.