4

ارسال نامه به وزارت بهداشت برای واکسیناسیون والدین و دانش‌آموزان/ اولویت‌بندی واکسیناسیون بچه‌ها

  • کد خبر : 3496
  • 17 شهریور 1400 - 11:14
ارسال نامه به وزارت بهداشت برای واکسیناسیون والدین و دانش‌آموزان/ اولویت‌بندی واکسیناسیون بچه‌ها
مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش از ارسال نامه توسط این وزارتخانه به وزارت بهداشت جهت اولویت دادن برای واکسیناسیون والدین و دانش‌آموزان خبر داد.

محمد محسن‌بیگی مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، در خصوص واکسیناسیون فرهنگیان اظهار کرد: براساس گزارشی که از استان‌ها به ما رسیده است، بیش از ۹۰ درصد فرهنگیان دُز اول واکسن را تزریق کردند و تاکنون ۵۰ درصد فرهنگیان دُز دوم را نیز دریافت کردند.

وی درباره رانندگان سرویس مدارس گفت: اکثر رانندگان سرویس مدارس رانندگان تاکسی هستند که واکسیناسیون آنها مطابق با واکسیناسیون رانندگان تاکسی انجام شده است، اما با توجه به مشخص نبودن آغاز سال تحصیلی، هنوز قرارداد سرویس مدارس بسته نشده است.

محسن‌بیگی با بیان اینکه همه کسانی که در مدرسه کار می‌کنند تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفته‌اند، ادامه داد:‌ تمام معلمان اعم از رسمی، حق‌تدریس، نیروهای خرید خدمات، کادر اداری مدارس، نیروهای خدمتگزار و سرایدار تحت پوشش واکسیناسیون هستند.

وی درباره واکسیناسیون والدین و دانش‌آموزان نیز گفت: نامه‌ای به وزارت بهداشت در ابتدای همین هفته ارسال کردیم و درخواست کردیم تا واکسیناسیون والدین با اولویت  دانش‌آموزان استثنایی و پایه دوازدهم انجام شود همچنین آمار دانش‌آموزان را نیز برای واکسیناسیون اعلام کردیم تا در برنامه‌شان باشد.

مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش به اولویت واکسیناسیون دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، اولویت اول هستند؛ دانش‌آموزانی که بیماری زمینه‌ای دارند در گروه دوم هستند و دانش‌آموزان سن بالاتر گروه بعدی هستند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=3496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.