مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیشبینی روند افزایش تدریجی دما تا اواسط هفته آینده خبر داد.
مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیشبینی تداوم وقوع دماهای بالای ۴۸ درجه در استان خبر داد.
اداره کل هواشناسی استان خوزستان برای روزهای چهارشنبه تا جمعه هشدار قرمز گرمای هوا صادر کرد.
اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای از روند افزایش دمای هوای استان تا بیش از ۴۹ درجه از روز جمعه خبر داد و در عین حال اعلام کرد: هفته آینده دمای هوای استان سه درجه سانتیگراد کاهش مییابد.
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به پیشبینی افزایش دما در بیشتر مناطق استان از روز دوشنبه گفت: پیوستگی روزهای با دمای ۵۰ درجه و بالاتر در بیش از شش روز، باعث خواهد شد که دمای حداقل در شبها نیز بالا برود و باعث تجربه روزهای بسیار گرم در استان خوزستان شود.
ادارهکل هواشناسی خوزستان با پیشبینی وقوع دماهای ۴۸ درجه و بالاتر در استان، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
مدیرکل هواشناسی استان خوزستان با اشاره به احتمال وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و بخشهایی از شمال استان از روز چهارشنبه تا پایان هفته گفت: از اواخر روز سهشنبه تا پایان هفته جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت و شرجی شدن مناطق ساحلی، جنوبی شرقی و مرکزی خواهد شد.