در راستای ارتقای کیفیت عبور و مرور و بهسازی وضعیت زیرساختهای شهری، عملیات لکهگیری و ترمیم معابر منطقه نفتون توسط معاونت امور زیربنایی (واحد عمران) شهرداری مسجدسلیمان انجام شد.
جلسه کمیته حفاظت از منابع طبیعی با حضور سرپرست فرمانداری، شهردار، اعضای کمیته و نمایندگان دستگاههای اجرایی مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد.
در راستای ارتقای بهداشت شهری، ساماندهی معابر و تسهیل تردد شهروندان، عملیات گسترده پاکسازی، نخالهبرداری و در ادامه، آسفالتریزی در محدوده منطقه ۱۷ شهریور آغاز شد.
شهرداری مسجدسلیمان در راستای تحقق وعدههای توسعه شهری و ارتقای کیفیت زندگی در مناطق کهنهسال، عملیات آسفالت خیابان کلیسا در منطقه نمره چهل را به پایان رساند.
طی حکمی از سوی محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان، مراد قنبری به عنوان سرپرست واحد کشتارگاه شهرداری منصوب شد.
جمعی از ساکنان منطقه نفتک با صدور پیامی از تلاشها و پیگیریهای محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان در راستای اجرای عملیات آسفالت معبر جنب باشگاه سوارکاران تقدیر و تشکر کردند.
با صدور حکمی از سوی محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان، شاهین اسدپور به عنوان مسئول واحد فضای سبز شهرداری منصوب شد.