سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد که تیمش در لیگ برتر خواهد ماند.
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان امروز در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر و بعد از 43 روز استراحت و تعطیلی لیگ در ورزشگاه خانگی اش میزبان تیم فولاد خوزستان بود و به مصاف این تیم رفت .
از سری رقابتهای هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاههای فوتبال کشور، عصر امروز دوشنبه تیمهای فوتبال نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان در مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با برتری چهار بر یک تیم اهوازی به پایان رسید.
با درخواست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان و موافقت مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، پروژه مرمت و سامان دهی محوطه آرامستان قدیمی این شهر اجرایی شد .
هدایت تیم فوتبال امید نفت مسجدسلیمان به مربی دیگری سپرده شد.
نمایندگان خوزستان در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر گلف کشور برابر حریفان خود ۲ برد و ۲ باخت کسب کردند.
سرمربی تیم امید نفت مسجدسلیمان نسبت به اتفاقات دیدار با نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر امید کشور واکنش نشان داد.